Nov. 12, 2012



grattis till mig :) 23 år gammal idag.
igår funderade jag lite snabbt på vad jag åstadkommit tillochmed nu. första blev jag ledsen och självkritisk, men det är nog för jag är van det. sen så insåg jag att jag är gode jävla bra.

har verkligen varit nere på botten men tagit mig upp och vunnit kampen.
har varit nykter i 4,5 år.
skaffat två yrkesutbildningar.
kämpat mig igenom gymnasiekurser och har bara 900 poäng till min "student".
har gjort och fött fram min fantastiska son som jag älskar så fruktansvärt mycket.

med tanke på vart jag var för 5 år sen är det ett under att jag ens lever idag. så jag är minst sagt stolt över mig själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0