ord, hit och dit.

det är läskigt när det blir sådana där mörka stunder men det är tur dom är få nu för tiden. är så himla glad och tacksam att jag är så pass stark som jag är idag.
 
 
Theo växer och mår bra. han utvecklas som han ska och nya saker händer varje dag ! min fina stora lilla kille.
att det kan bli så rätt. så fantastiskt. vilken lycka, vilken underbar kärlek! älskade lilla du!!!!
 
 
saker händer runt omkring samtidigt som det står ganska still.
5 år sedan kring nyår valde jag väg, rätt väg. och nu står jag här mitt i livet och är så stolt över mig själv.
detta nyår stod jag i fönstret och tittade på frverkerier med min son i min famn, och klockan slog tolv. då lovade jag mig själv att nu jävlar. nu är det dags.
så planer har smidits. löften har getts och det känns så fantastiskt. 
 
ikväll ska vi ha barnvakt för att fara till jannes lägenhet och renovera. så härligt att det börjar dra igång, och jag ger mig inte ! skiten ska säljas så vi kan slippa de besvären !
 
 
haha vad jag rabblar och stavar fel men jag är så trött i huvudet. :)
 
 
 
 
Och om 4 dagar är mitt älskade barn 4 Månader. kan inte fatta hur fort tiden går.


En sådan kärlek går inte att beskriva eller förstå,
även om man känner den eller ej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0