muren

när man förlorat tidigare så är det svårt att inte bygga den där skyddande höga muren runt om hjärtat, för man vill ju såklart inte förlora igen. nu när det är så nära till han kommer så förbereder jag mig både på lycka och sorg. och varje gång jag tänker en negativ och hemsk tanke så känner jag mig hemsk. "hur ska jag göra för att skydda mig själv om någonting går dåligt? vad ska jag göra då?" jag känner en skam i mina tankar men samtidigt måste jag tänka såhär ifall det skulle hända någonting, för att inte falla totalt och gå sönder. självklart hoppas jag på all lycka i världen och att allt kommer gå rätt.

min lilla prins. jag älskar dig mer än någonting annat på denna jord. du är mitt allt.
 
 
 

 "A mark for every breath you took, every blink, every sleepy yawn. One for every time you sucked your thumb, waved hello, closed your eyes and slept in the most perfect darkness. One for every time you had the hiccups. One for every dream you dreamed within me.

It isn't very pretty anymore. Some may even think it ugly. That's OK. It was your home. It's where I first grew to love you, where I lay my hand as I dreamed about who you were and who you would be. It held you until my arms could, and for that, I will always find something beautiful in it."



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0