håll i för livet, hjärtat.

11+4
i vecka tolv. det betyder att risken för missfall har minskat rejält och om någon vecka kan jag känna mig säkrare att ingenting hemskt kommer hända. men ändå är jag rädd. orolig. stressad.
magen växer och jag har en liten kula, vissa gånger ser jag faktiskt riktigt tjock ut och vi har börjat ta magbilder nu. så en gång i veckan ska vi ta tills jag spricker och bebis kommer ut. ♥

magen växer men jag har fått för mig att den kommer krympa, att jag bara inbildar mig. jag längtar så enormt till ultraljudet då jag får se bebis. se att bebis mår bra, att det verkligen är någon där inne.


mest av allt
ville jag ha
dig
och nu när jag har dig
önskar jag inget annat
än att du
stannar kvar
här hos
mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0