officiellt

nu är det ute och officiellt så förhoppningsvis vet alla människor man vill ska veta. känns skönt och inte behöva smyga omkring mer.
har idag bokat ultraljud och allt var fullt så jag måste vänta 6 veckor istället för 4, löjligt och onödigt. kanske man bokar i sunderbyn men då måste jag åka buss en timma dit och en timma tillbaka och så måste janne ta ledigt hela dagen. så vi får se hur jag gör med det. har även ringt till csn, försäkringskassan och till studievägledaren samt mailat mina lärare och meddelat att jag är sjukskriven. känns skönt och få allt gjort. nu sitter jag bara och latar mig, ska snart gå och vila en stund då jag känner att huvudvärken kommer krypandes.




jag är så lycklig
med dig
inom mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0