det blir nog bra, som vanligt....

sitter uppe denna tid, 05:45, för att jag verkligen inte kan sova. jannes larm på mobilen väcker mig och han har fan mage att fortfarande snooza medans jag sover i samma säng som honom, en decimeter ifrån. så vissa dagar så vaknar jag och kan inte somna om för han väcker mig sjutton gånger. blir så jävla less och orkar inte säga åt han fler gånger att ta hänsyn till hans gravida sambo.

det känns faktiskt lite mer okej nu då någon dag har gått. det är såhär det måste bli och jag längtar faktiskt lite till en egen lägenhet. mest för att jag vet att jag kommer få en lugnare vardag. jag kommer sova bättre och jag kommer ha det fint och i ordning runt omkring mig vilket är superviktigt. han har inte riktigt fattat det och jag har levt i kaos nu så länge. hoppas han lär sig det sen.

så jag söker lägenhet men dom är få just nu. alla är utanförstan eller så är de studentlägenheter. så jag får vänta tills det kommer några centralt med inflytt snart. det blir nog bra till slut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0