..

att avreagera sig gör mycket. att få psyka ut en snabbis för att få ut all nedtrykta ångest, det var nog min lösning igår.
gick runt hela dagen och hade en sån äcklig ångest , äckligare än på många år. och så fick jag avreagera mig och det kändes såååå skönt. känslan efter var så fridfull (förutom att jag kände mig lite dum) och jag blev så avslappnad i huvudet.
dock skulle jag behöva få avreagera mig oftare. jag fyller på lagret med ångesten så snabbt.


idag har jag efterkontroll och jag hoppas allt är som det ska vara. tror ju det men samtidigt tänker jag alltid det värsta. det är jag duktig på. jag behöver att någon säger åt mig att det är lungt, det ser ut som det ska.
kan jag behöva att någon gör med allt annat också.


och nu är jag arg. skit också.

ska väll göra mig klar så jag kommer på andra tankar. se lite hem till midgård också.

äh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0