Oct. 25, 2012



bild från när vi skulle bli inlagda på bb. några dagar innan jag födde trollungen min.




denna bild är tagen några dagar sen.

tycker det är så häftigt att se en sån stor skillnad på mitt utseende så nära förlossningen. trodde inte det var möjligt för mig att gå ner hela 21 kilo på 6 veckor. men jäklar å! är glad jag rasade det mesta nu på en gång och att jag slipper kämpa bort det mesta.

just nu sitter jag i den tysta mörkret och vaggar theo i vagnen. han vill inte riktigt slappna av och sova i sängen så jag får sitta i mörkret och köra vagnen över en tröskel. önskar så jag fick slappna av nu och sova genom natten. är såååå trött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0